Saptamina 7 - 11 Iulie pe Scurt

| | bookmark | email

Sumar koolapp

Stirea saptaminii vine cu siguranta de la Yahoo: Premiera de la Yahoo - Liber la Cautare!, care va oferi Build Your Own Search Service.

Saptamina aceasta a avut loc Webcamp, un eveniment cu bune si rele despre care am scris inainte si dupa, plus un articol despre prezentarea interesanta a lui Victor Kapra despre lumi virtuale.

Am mai avut un scurt video despre vizualizarea datelor pe Flickr si o idee pe minut despre directorul serviciilor care confirma o idee pe care o propuneam pe blog acum citeva saptamini.

Revenind la bloguri, am remarcat cum bloggingul local are aceleasi tendinte ca cel mondial, desi nu intotdeauna poti pune baza pe calitatea linkurilor.

Referinte

81680010_1b52fb1ec6_m.jpg

Foto de Matt Callow @ Flickr

Sumar din fotoliu

Saptamina aceasta am anuntat primele informatii despre editia din acest an a Net Start-UP si despre intilnirea notarilor Thawte din .ro.

Pentru ca ne place sa calatorim, asa cum deja se putea deduce din articolul despre zboruri low-cost, am scris si despre Jooveler, o aplicatie care isi propune sa schimbe modul in care ne planificam excursiile.

In final, un subiect care a stirnit comentarii interesante a fost despre o comunitate a traducatorilor.

Referinte

Ce NU am scris

In primul si primul rind, nu am acoperit inepuizabila poveste Yahoo! - Microsoft - Icahn. A curs atita cerneala electronica pe aceasta tema incit am zis sa fiu 'ecologist' si sa nu mai contribui si eu. Acum mult timp, cind aceste discutii erau la inceputul primului sfirsit, adica atunci cind Yahoo! refuza prima oferta, am postat un comentariu spunind ca saga va continua si se pare ca cel putin pina acum am avut dreptate. Desi de mare interes, discutiile actuale nu au un impact imediat, asa ca voi astepta varianta finala a intelegerii (intr-adevar cred ca va exista o intelegere pina la urma).

La concurenta cu subiectul Yahoo! - Microsoft, saptamina trecuta a fost saptamina iPhone 3G. La acest capitol, Romania a punctat doar prin aplicatia Yahoo! Maps pe iPhone, despre care a aparut si un articol tehnic semnat de Bobby Voicu si Mihai Dragan pe blogul Yahoo! Developer Network.

De la noi, ceea ce mi-a atras atentia a fost stirea prezentata pe scurt de Orlando si Crisian Buzle pe TechBlog, conform careia in statisticile Trafic.ro, Cancan.ro ocupa acum al 2-lea loc, surclasind gsp.ro:

Cred ca e prima oara, dupa perioada EVZ numarul 1 si dupa retragerea Softpedia si Neogen, cand un tabloid/site non sport ocupa aceasta pozitie.

Orlando Nicoara

Tot despre clasamente conform Trafic.ro, Dan Dragomir a scris despre cresterea audientei blogurilor, o analiza interesanta avind in vedere viitorul blogurilor la noi si la ei.