Del.icio.us 2.0

| | bookmark | email | 1 comentarii

Acum citeva saptamini l-am tot intrebat pe Bobby ce se mai aude de del.icio.us. Astazi insa vad ca del.icio.us 2.0 este live in sfirsit -- spun in sfirsit pentru ca update-ul asta e promis deja de aproape 1 an.

La prima vedere nu am observat decit schimbarile de UI. Interesante dar nu revolutionare. Al 2-lea lucru pe care l-am observat este ca parca merge cam incet, dar asta este destul de normal tinind cont ca abia a fost lansat si probabil toti au sarit ca si mine sa se uite la ce e nou.

La o a 2-a privire am observat doua linkuri pe care eu nu le-am folosit pina acum: Network si Subscriptions. Primul este... social networking pe del.icio.us. Al 2-lea este pentru primi actualizari despre noile bookmarkuri corespunzatoare tagurilor selectate. De foarte mult timp nu m-am mai uitat la site cu atentie ci am utilizat diferite alte tool-uri asa ca nu stiu daca acestea reprezinta chiar noutati sau sunt acolo de multa vreme.

delicious20.png

Am citit ca del.icio.us a imbunatatit si cautarea si conform FAQ-ului prin programul Yahoo! Search Marketing se pot plasa reclame in rezultatele de search.

Sincer tinind cont ca del.icio.us a fost serviciul care a propus si popularizat tagurile ma asteptam la mai mult. Dar poate acum ca a reusit sa faca un update, vor veni si altele mai dese si cu idei noi.



Update: Am gasit pagina de noutati care listeaza doar modificari de ordin vizual:

  • navigarea care este acum impartita in 3 sectiuni: Bookmark, Persoane si Taguri
  • Tag bar-ul: care ofera navigarea bookmark-urilor pe baza tag-urilor sau combinatiilor de tag-uri
  • modul de prezentare a bookmark-urilor
  • sidebar-ul si 'meniul' de actiuni

Conform celor de mai sus, se pare ca atit functionalitatea de Network cit si cea de Subscriptions existau deja si eu nu le observasem pina acum.


Update: Nu stiu daca si asta e veche, dar vad ca vechiul del.icio.us redirecteaza acum la delicious.com.