Librarie virtuala pentru Amazon

| | bookmark | email

Intotdeauna cind sunt plecat prin alte tari imi fac timp sa trec printr-o librarie. Senzatia pe care o am in Noble&Barnes (sau in alte astfel de mari librarii) ma face sa repet acest obicei aproape de fiecare data.

Banuiesc ca de la acelasi principiu a plecat si site-ul Zoomi care ofera o navigare (foarte) vizuala a cartilor disponibile pe Amazon.com. Cu Zoomi ai senzatia ca te plimbi printre rafturile de carti cu mii de coperti in jurul tau, singurul lucru care lipseste fiind posibilitatea de a te aseza pe un fotoliu si a le rasfoi. Totusi aplicatia ofera acces la toate informatiile disponibile despre carti pe Amazon. Daca nu ma credeti urmariti filmuletul urmator:

Aplicatia, construita pe baza solutiei de cloud computing oferita de Amazon, urmeaza principiile librariilor traditionale si organizeaza cartile dupa subiect si autor. Daca te-ai plictisit sa tot 'umbli' prin librarie atunci poti utiliza forma de cautare.

Desi ca si in cazul precendentei aplicatii de vizualizare a datelor despre care am scris, nici aceasta aplicatie nu mi se pare neaparat utila, dar plimbarea printre rafturile virtuale ale Amazon-ului mi-a oferit o experienta placuta.