Scurt Dupa Webcamp

| | bookmark | email | 1 comentarii

Dupa o incercare (semi) reusita de live blogging, m-am decis sa scriu pe scurt parerea mea despre experienta de astazi la Webcamp.

Spatiul in care s-a desfasurat conferinta desi mi s-a parut ciudat la inceput s-a dovedit pina la urma ok. Mi-ar fi placut ceva mai multa lumina si in mod sigur niste ecrane mai mari pentru ca unele slide-uri erau complet de necitit. Ca parte interesanta, am inteles ca Buddha si RadioLynx au transmis in direct conferinta si deci mult mai multi oameni au putut urmari mai in detaliu cam ce s-a intimplat.

La nivelul organizare pot sa spun ca lucrurile au stat destul de bine. Organizatorii s-au straduit si le-au iesit destul de multe. Intr-adevar a fost vizibil ca a fost primul lor eveniment si sper sa invete din aceasta experienta.

Am lasat la sfirsit partea negativa. Programul a fost mult prea diversificat pentru gustul meu, iar unele prezentari au fost fade. Au salvat Victor Kapra cu o prezentare despre Comunitati virtuale, care desi nu un subiect favorit pentru mine m-a prins si Ricardo Varela la care se vedea clar ca stie si despre ceea ce vorbeste si ce mesaj vrea sa transmita. Din pacate am prins doar partial prezentarile lui Vladimir si Buddha, dar fragmentele pe care le-am auzit mi-au placut.

Pentru mine astfel de evenimente sunt un moment foarte bun sa ma intilnesc si sa discut cu oameni. Atit cunoscuti cit si necunoscuti. Prima parte a zilei am petrecut-o in "loja" presei (Piticu m-a momit cu prajituri ca sa nu mai pun intrebari), dar printre picaturi am vorbit cu cine am prins (Bobby, Cabral, Maria, Anca , Gabriela, Vladimir, Nihasa, Dragos, Justin, Lavi, Buddha, necenzurat, swampBlog si multi altii carora imi cer scuze ca nu le scriu numele aici, dar le-am pierdut numarul). Desi nu au fost foarte multi oameni prezenti, cred ca mi-ar mai fi trebuit inca o zi ca sa pot sa vorbesc cu toti (eu sincer asta imi propun), dar pentru moment voi avea de asteptat evenimentul urmator.

Am incercat sa fac un fel de live blogging pe Twitter, pe care puteti sa-l accesati pe Summize.com folosind ca termen de cautare #webcamp. Despre eveniment au mai scris: