Saptamina 21-25 Iulie pe Scurt

| | bookmark | email

Sumar koolapp

Tocmai cind ziceam ca am reusit sa imi impun un ritm atit pentru koolapp cit si pentru din fotoliu, trebuie sa existe mici 'chestii' care sa-ti strice planurile si sa-ti dovedeasca inca o data (de parca ar mai fi fost nevoie) ca trebuie sa 'lupti' pentru a te tine de promisiuni. Si uite asa m-am trezit la sfirsit de saptamina cu o mie de feed-uri necitite si doar cu citeva posturi. Intr-adevar la din fotoliu lucrurile au mers bine.

Acum ca am digerat cam toate feedurile restante (mai am doar vreo 50) cred ca am adunat materiale pentru zilele care urmeaza, doar 'talentul' mai trebuie sa-mi vina. Ca vorba aia, nu e simplu sa fii blogger.

Referinte

81680010_1b52fb1ec6_m.jpg

Foto de Matt Callow @ Flickr

Sumar din fotoliu

A fost saptamina evenimentelor la Din fotoliu. Dupa ce am participat la ultima zi de la NextOnlinePlayers, am anuntat Gala premiilor e-Commerce 2008, ca mai apoi sa anuntam si Internetics 2008. Asa cum se vede, evenimente sunt, asa ca timp si invitatii sa fie.

Referinte

Ce NU am scris

Asa cum spuneam si in introducere, nu stiu despre ce nu am scris ca abia acum am apucat sa filtrez si eu informatiile. Insa am citeva recomandari de citit care mie mi s-au parut interesante.

Ce as recomanda

In primul rind ar fi ultimul post al lui Alex Brie: Bloggeri de succes (nah ca pina la urma m-a obligat sa pun un link la el). Desi definitia aleasa de Alex pentru success nu este una cu care sunt neaparat de acord:

[...] sa devin putred de bogat si faimos [...]

Alex Brie

articolul este totusi interesant.

Un alt articol care mi-a placut mult este cel semnat de Vlad Stan Sase puncte esentiale pentru un inceput antreprenorial. Pe scurt sfaturile de la Vlad sunt

  • Uita de trecut, focus pe viitor
  • Defineste-ti clar destinatia si nu drumul pana la ea
  • Ai credinta ca vei ajunge la destinatia pe care ti-ai ales-o
  • Fii darnic. Lasa pe toata lumea sa se implice in realizarea visului tau
  • Condu ca un leader
  • Work hard, party even harder

Vlad Stan