Cum ajungi la prestatorii de servicii?

| | bookmark | email

Mi s-a ars lampa din sufragerie. Pe cine sa sun sa o repare? Cam asa reactionez la orice lucru care se strica in gospodarie. Asta in cazul in care nu incerc eu intii sa-l stric si mai rau. Apoi dupa un lung sir de telefoane ajung la o persoana despre care nu stiu nimic, dar care mi-a fost prezentata ca 'foarte priceputa'. De cele mai multe ori aceasta persoana va veni o singura data, va repara problema cit sa tina citeva saptamini dupa care nu va mai fi de gasit. Mai exista si faza: 'cit costa? Ehhh, cit vreti dumneavoastra'.

plumber_crack.jpg Sincer nu imi place acest sistem si as aprecia foarte mult daca as avea un director al prestatorilor de servicii. Sa zicem ca primul pas ar fi ceva gen Pagini aurii. Bineinteles ca o clasificare buna/amanuntita a serviciilor ar fi absolut necesara (de fiecare data cind ma gindesc la clasificari imi vine in minte Craiglist).

Pasul 2 ar fi sa pot afla ce au avut ceilalti de spus despre promptitudinea si calitatea serviciul cit si despre pret. Daca prima partea ar putea exista si offline (considering a carte extrem de groasa si pe care ar trebui sa o actualizezi cel putin anual), pentru pasul 2 putem vorbi de o aplicatie online care sa ofere un director de servicii cu un sistem simplu de rating si comentarii. Cred ca este evident ca atit costul crearii si actualizarii aplicatiei online ar fi mult mai mici.

Pe o piata unde prestatorii de servicii s-ar lupta pentru a-si oferi serviciile (oferta ar depasi cererea) ar putea sa existe si un pas 3, in care eu sa pot publica cererea mea si prestatorii de servicii si-ar oferi serviciile comunicindu-si conditiile (pret, termen de livrare, etc.) astfel incit sa pot alege cea mai buna varianta.

Din pacate cred ca va mai trebui sa treaca ceva timp inainte sa avem un astfel de sistem care sa nu ma mai puna in situatia de a da zeci de telefoane doar pentru a rezolva o simpla problema.

Ideea mi-a venit uitindu-ma la lampa din sufragerie si la:

Voi mai stiti si altele?


Profile de companii

Profile de companii
  • Craigslist is a centralized network of online communities, featuring free classified advertisements (with jobs, internships, housing, personals, erotic services, for sale/barter/wanted, services,...
  • Passitto is a business networking and referral sharing website. Create an extension of your networking group online, or join as an individual and promote your business and services.