Saptamina 23-27 Iunie Pe Scurt

| | bookmark | email | 2 comentarii

Sumar koolapp Iunie 23-27

pantone_color_markers_by_filax_o_e.jpg Saptamina aceasta am scris despre modelul freemium si cum acest model este unul care poate fi usor folosit pentru a monetiza aplicatiile online. Exemplul folosit a fost o aplicatie de management de proiect. Apoi am trecut la invatarea online si ce formate sunt cele mai potrivite. Si in final am identificat retele sociale pentru parinti, un grup clar delimitat care face ca aceasta idee sa para un no-brainer.

Referinte

Sumar din fotoliu Iunite 23-27

La Din fotoliu, am publicat al doilea mini interviu cu Sergiu Biris despre Trilulilu Toolbar. Apoi ne-am relaxat cu un mash-up distractiv construit pe baza YouTube si Last.fm.

La sfirsitul saptaminii am anuntat si doua eveniment legate de mediul online: WebCamp ce va avea loc pe 9 iulie 2008 si Next Online Players un workshop ce se va desfasura de-a lungul a 3 zile in perioada 17-19 Iunie 2008.

Referinte



Saptamina aceasta nu am scris despre faptul ca Twitter (n.b. contul meu de Twitter este LeMec) a avut din nou o saptamina grea si ca site-uri precum TechCrunch spun ca tot mai multi utilizatori migreaza spre FriendFeed. Pentru a compensa insa, m-am decis sa includ aici niste comentarii distractive despre situatia Twitter:

If Christmas was run by Twitter: "Santa is stressing out a bit this year, so receiving of presents has been temporarily disabled"

If GMail was run by Twitter: Gmail is stressing out a bit right now, so receiving mail has been temporarily disabled (feel free to send one)

If AT&T was run by Twitter: "AT&T is stressing out a bit now, so receiving calls has been temporarily disabled."

If Air Traffic Control was run by Twitter: Runways r stressing out a bit right now, so landing has been temporarily disabled

Pete Cashmore from Mashable

De asemenea nu am scris despre postul lui Alex Brie cu concursul de linkexchange creat ca reactie a:

Am ajuns la aceasta initiativa in urma unor discutii recente pe bloguri despre influenta, linkexchange, blogroll si blogosfera in general. Sa zicem ca m-am ofticat.

Alex Brie

pentru ca desi frustrarea poate fi parte a web-ului viitorului, ideea propusa nu mi s-a parut ca facind parte din categoria 'web de calitate'. (n.b. nu am inclus link la articolul lui Alex pentru a fi sigur ca nu voi fi inscris in acel concurs). Vreau sa clarific faptul ca nu critic initiativa lui Alex, dar in acelasi timp nu imi doresc sa incurajez schimburile de linkuri care nu aduc o valoare reala continutului pe web.