RSS Spam

| | bookmark | email

Acum 2 zile m-am abonat la feed-ul dedicat stirilor despre Apple de la Softpedia News. In prima zi am primit in jur de 80 de update-uri, dar fiind putin cam obosit am trecut cu vederea numarul cam mare de news-uri primit.

Astazi cind am deschis din nou Google Reader-ul am mai gasit inca 80. Tot de la Softpedia News. Insa spre marea mea surpriza marea lor majoritate nu au nimic de a face cu Apple. Nu pot sa listez aici toate titlurile pentru exemplificare asa ca am facut un screenshot:

SoftpediaNews-Apple spam

Si acum ma intreb: este asta o forma de spam?


Probabil ca sa nu ramina singuri astazi gasesc urmatorul titlu: "Business Report: Top 5 orase europene in care romanii imbina shopping-ul si cultura; Ungaria: scandal pe tema autostrazii M7; Oficial: Seat Ibiza Cupra, taur spaniol de 180 CP si Wallpapere cu cele mai sexy modele Playboy din Germania" si cind ma uit pe fragmentul disponibil citesc:

Wallpapere cu cele mai sexy modele Playboy din Germania. Fetele din Playboy sunt intotdeauna foarte fierbinti, iar aceasta colectie de wallpapere ale celor mai frumoase femei din Germania va incinge, cu siguranta, display-ul computerului dumneavoastra. Miss octombrie '06, sau miss februarie '08? Sunt foarte multe variante in aceasta galerie de download, din care puteti alege ce va este pe plac, [...]

Tot spam?