Cum Utilizezi Twitter?

| | bookmark | email | 1 comentarii

In caz ca ati mai citit acest blog, probabil ca ati observat deja ca de multe ori am evitat subiectul Twitter. Contrar acestei aparente, mie mi se pare o idee foarte interesanta, din pacate realizata prost, dar inconjurata pina in acest moment de o aura de noroc (avind in vedere ca problemele avute nu au determinat inca utilizatorii sa migreze spre concurenta).

In singurul post dedicat Twitter-ului, am scris despre 9 motive pentru utilizarea microbloggingului la nivel de companie (nb tot nu imi place si nu cred ca twitter este microblogging). Acum va propun un scurt filmulet care vorbeste despre alte moduri de utilizare ale Twitterului:

How Do You Use Twitter? on Vimeo.

In caz ca va intrebati cum si pentru ce il folosesc eu, ceea ce pot sa va spun este ca in decursul a doar citeva luni am experimentat diferite moduri de utilizare fiecare din ele aratind atit plusuri si minusuri. Acum este faza in care il folosesc:

  • ca si canal de informatii (primesc tot felul de stiri de la bloguri si prieteni)
  • un mod de a discuta cu prietenii mei de peste tot (motivul principal este ca nu am nevoie de IM sau de acces la GMail pentru a putea schimba citeva cuvinte)

In orice caz, de cind am inceput sa utilizez Twitter-ul -- asta se intimpla undeva pe la sfirsitul lui Aprilie -- am ajuns sa urmaresc aproape 400 de persoane si sa fiu urmarit de peste 500, dar cel mai important am avut ocazia sa cunosc si apoi sa intilnesc in RL multi oameni interesanti (de exemplu saptamina trecuta, la Cluj, am iesit la cafea cu Sergiu Biris si cu Dalia Topan aranjind detaliile initiale prin Twitter). Si in caz ca nu stiati deja, eu sunt LeMec (nu are nici o legatura cu Mac-ul de la Apple ;-) pe Twitter.

Sunt curios cum si de ce utilizezi sau nu utilizezi Twitterul, asa ca lasa-mi un comentariu cu detalii (plus nickul).